Markkinoiden nykyaikaisin kirpputorijärjestelmä takaa nykyaikaisen myynnin.

Olemme hankkineet myynninseuranta- ja kassajärjestelmät, jotka mielestämme palvelevat sekä myyjiä että ostajia parhaiten. KirppariKalle yhdessä kassajärjestelmämme (SKJ) kanssa on markkinoiden nykyaikaisin kirpputorikassajärjestelmä.

Asiakkaamme voivat KirppariKalle järjestelmässä tehdä myyntipaikka varauksia, esitäyttää hintalappuja sekä seurata myyntijaksonsa myyntiä reaaliajassa. Myös henkilökohtainen asiakasnumero mahdollistaa usean myyjän samanaikaisen myynnin yhdessä pöydässä, jolloin kaikkien myynti kertyy omalle asiakastilille. Henkilökuntamme pystyy monipuolisesti hyödyntämään KirppariKalle järjestelmää mm.etsimässä kadonneita tuotteita tai hintalaputtomien hintoja, jos myyntipaikka on tiedossa. Henkilökuntamme kassatyöskentely myös nopeutuu sähköisesti täytettyjen hintalappujen ansiosta sekä tuotekuvaukset on helposti luettavissa ilman käsialan aiheuttamia epäselvyyksiä.

Lisäksi järjestelmä mahdollistaa mm. tuotekohtaisen myynninseurannan, henkilökohtaisen asiakastilin (joka säilyy myyntijaksosta toiseen), hintalappujen uudelleenkäytön myöhemmässä myyntijaksossa ja tämä kaikki myyjän kannalta mahdollisimman turvallisesti, jotta voisimme omalta osaltamme varmistaa, ettei myyjiemme hintalappuja voisi kukaan ulkopuolinen tehdä, muokata tai manipuloida. Kaikki hintalaput ovat henkilö- sekä tuotekohtaisia, joka varmistaa sekä ostajan että myyjän kannalta mahdollisimman turvallisen kaupankäynnin. Haluamme järjestelmämme kautta kontrolloimalla estää huijaustapaukset, mihin meillä ei olisi resursseja, mikäli esim. juuri hintalappujen teko ei olisi tietyllä tavalla säännösteltyä ja kaikille samoilla säännöillä. Olemme saaneet tästä runsaasti kiitosta sekä järjestelmän turvallisuudesta, helppoudesta että nykyaikaisuudesta.

Mitä vaihtoehtoja on hinnoitella tuotteeni?
Meillä on kaksi eri vaihtoehtoa tehdä hintalappuja. Voit joko esitäyttää hintalaput sähköisesti KirppariKallessa ja tulostuttaa hintalaput meillä paikan päällä. Tai vaihtoehtoisesti voit käydä hakemassa ns. tyhjät hintalappuarkit meiltä ja kirjoittaa tuotetiedot sekä hinnan käsin. Tarvittaessa voimme postittaa hintalaput myyjälle, jos asut kauempana, postituksen hinta on 2€.

Tässä tuotteessa on sähköisesti hinnoiteltu tuote.
Tässä kuvassa hintalappu on kirjoitettu käsin

Sähköisesti täytetty hintalappu vs. käsin täytetty hintalappu
Esitäyttämällä hintalapun sähköisesti näet myynnin seurannassa tuotenumeron ja hinnan lisäksi tuotekuvauksen. Joten myynnin seuranta on todella tarkkaa. Lisäksi viivakoodista tulee kaikki tiedot meille kassaan eikä henkilökunnan tarvitse näppäillä mitään tietoa kassajärjestelmään. Tämä nopeuttaa kassatyöskentelyä sekä minimoi kaikki virhenäppäilyt!
Kun täytät hintalaput käsin, näet myynnin seurannassa juoksevan tuotenumeron sekä hinnan, mutta et tuotekuvausta. Jos haluat seurata tarkkaan myyntiäsi sinulla täytyy olla ylhäällä mikä numero vastaa mitäkin tuotetta. Käsin tehdyissä hintalapuissa me näppäilemme hinnan kassajärjestelmään. Joskus käsiala aiheuttaa omat kiemurat myyntiin, joskus tuotekuvauksesta ei meinaa saada selvää, jotta voisi varmentaa oikean tuotteen myymisen tai joskus numero on epäselvä, varsinkin numero 7 on hankala arvioida. Kun teet sähköisesti hinnan ja kuvauksen, ei tässä ole mitään arvailun sijaa.

Miksei hintalappuja voi tulostaa itse? 
On olemassa kassajärjestelmiä, joissa hintalappuja voi tulostaa itse. Olen saanut useilta kirpputoriyrittäjiltä moitteita näistä, koska jos esimerkiksi asiakkaalla on huono tulostin jossa on heikko muste, ei kassajärjestelmä lue viivakoodia. Silloinhan viivakoodillisessa kassajärjestelmästä ei ole mitään hyötyä jos joudumme jokaisen tuotenumeron näppäilemään käsin koneelle. Nimenomaan olemme valinneet viivakoodijärjestelmän, jotta kassatyö myös nopeutuu. Mielestäni on hyvä, että jokainen myyjä on samanarvoisessa asemassa, eikä esimerkiksi tulostimen omaavat voi ”hyötyä” myyntijakson varaamisesta meillä, koska heidän ei tarvitse tulostuttaa hintalappuja paikan päällä.

Miksei hintalappuja voi tehdä itse?
Hintalappupohja tulee aina meiltä sen takia, että siinä on asiakasnumero sekä juokseva tuotekohtainen tuotenumero. Hintalappu on selkeä sekä hintalappujen manipulointi ja väärinkäyttö olisi mahdollisimman minimaalista. Tuotekohtainen tuotenumero helpottaa myytyjen ja myymättömien tuotteiden tarkastusta. Myös jokainen myyjä on meillä saman arvoisessa asemassa, kun hintalaput ovat jokaiselle samanlaiset.

On olemassa kassajärjestelmiä, joka mahdollistaa molemmat, eli sähköisesti hinnoittelun sekä itse hintalappujen teon. Tässä on kuitenkin sellainen viba, että käsin täytetyt laput ja niiden myynti voi mennä väärälle myyntipaikalle. Esimerkiksi myyt pöydässä numero 4, teet hintalaput käsin maalarinteipille. Myyntijakson päätyttyä seuraava myyjä pöydässä numero 4 saa sinun myynnit omalle asiakastililleen, jos tuotteitasi on jäänyt kirpputorille kuleksimaan. Tämä on syy miksi olemme valinneet myös asiakasnumerolla myymisen, emmekä ainoastaan tuotenumerolla mikä on esimerkiksi toisessa tämänkaltaisessa ohjelmistossa.

Olemme hyvin varmoja siitä, että tämä kirpputorijärjestelmä on asiakkaillemme turvallisin sekä nykyaikaisin järjestelmä.

 

Mukavia myyntejä kanssamme! KirppariKalleen voit rekisteröityä nettisivujemme etusivulta ! 🙂

-Ida, yrittäjä.

Published by

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *