puolestasi- all inclusive SOPIMUS ja ohjeet

Luethan sopimuksen ja ohjeet huolella. Varaamalla palvelun hyväksyt kaikki alla olevat myyntiehdot.

KUVAUS

Hinnoittelemme, täytämme, ylläpidämme ja tyhjennämme myyntipaikkasi. Myyntijakson päätteeksi voit valita myymättömien noudon tai jatkokäsittelyn.

Puolestasi palvelupaketteihin voit tuoda maksimissaan 1/3 lasten alle 100cm vaatteita ja asusteita.

Easy plus pakettiin voit tuoda 2 isoa IKEA kassillista tuotteita.

Täyshoito pakettiin voit tuoda 3-5 isoa IKEA kassillista tuotteita.
Jos sinulla on enemmän kuin 5 isoa IKEAN kassia tuotteita, voit varata kaksi täyshoitopalvelua samanaikaisesti tai voimme sopia jo etukäteen tuonnin ensimmäisen myyntijakson päätteeksi.

Puolestasi – myyntijaksoihin hinnoitellaan vain ehdottoman puhtaita, pestyjä, ehjiä ja kaikin puolin siistejä tuotteita. Aikuisten vaatteiden ostohetkestä on maksimissaan 5-vuotta ja lasten vaatteiden 2-vuotta. Tunnettujen brändien klassikot erikseen kuten Marimekko, Tampella jne.

MYYNTIJAKSON HINTA JA -PITUUS

Easy plus palvelun hinta määräytyy myyntijakson pituuden mukaan:
65€ / 6päivää ja 95€ / 12päivää, ei muita kuluja.

Täyshoidon myyntijakson pituus on ~18 päivää ja palvelun hinta määräytyy isojen IKEA kassien mukaan:
– 3 isoa Ikean kassia: palvelumaksu 35€ + 50% myyntiprovisio
– 4 isoa Ikean kassia: palvelumaksu 45€ + 50% myyntiprovisio
– 5 isoa Ikean kassia: palvelumaksu 55€ + 50% myyntiprovisio

Otamme vastaan vain ilmoitetun määrän tuotteita. Emme palauta palvelumaksua puuttuvista kasseista.

LISÄPALVELUT JA LISÄHINNASTO
Jos et halua lajitella ja pakata tuotteita sopimuksen mukaisesti, voit ostaa extra palvelun varauksen yhteydessä hintaan 10€

PALVELUN MAKSU

Saat sähköpostiisi verkkomaksuna laskun palvelumaksusta, joka tulee maksaa viimeistään 7vrk ennen sovittua tuontiaikaa tai vaihtoehtoisesti voit käydä maksamassa palvelumaksun kassalla. Verkkolasku tulee verkkokauppamme kautta osoitteesta info@saagalifestyle.com ja se lähetetän varauksen yhetydessä. Muista katsoa roskapostikansio.

TUOTTEIDEN PAKKAUS- JA LAJITTELUOHJE

Pakkaa tuotteet siististi ja tiiviisti viikaten isoihin IKEA kasseihin (71 litraa) tai vastaaviin kasseihin/laatikoihin. Emme säilytä nimettyjä kasseja tai laatikoita, mutta saat pyytäessäsi vastaavan määrän isoja IKEA kasseja takaisin. Voit myös hakea isot IKEA kassit meiltä ennen tuontiaikaa.

Kaikkien tuotteiden tulee mahtua IKEA kassin sisälle ja kaikki tuotteet tuodaan sovittuna tuontiaikana. Meillä ei ole mahdollista ottaa lisätuonteja myyntijakson aikana palvelumme suuren suosion vuoksi.

Iso IKEA kassi on 71litraa

Lajittelu- ja pakkausohje:

  • Vaatteet pakataan käyttöhenkilön ja koon mukaan:
    • Aikuisten vaatteet enintään kolmen koon tarkkuudella käyttöhenkilön mukaan esim. ”Naiset XS-M” ja lasten vaatteet 20cm tarkkuudella ”esim. 90cm-110cm”.
    • Käännä vaatteet oikein päin, napita napit ja sulje vetoketjut.
  • Astiat, kirjat ym. sisustustuotteet voi pakata kasseihin sekalaisesti.
  • Kodin tekstiileihin kuten verhoihin tulee merkitä mitat.
  • Kosmetiikasta tulee tarkastaa päiväys sekä pakata ne niin, etteivät ne pääse valumaan.
  • Korut pakataan myyntierittäin minigrip pusseihin.
  • Jos tuotteissa on vanhoja kirpputori hintalappuja, poista ne.
  • Testaa kaikki sähkölaitteet ja lisää patterilaitteisiin patterit.

Vaatteet voivat olla kassissa kokojen mukaan pinoissa, niitä ei tarvitse erotella kassien sisällä esim. muovipusseihin.

KASSIEN MERKITSEMINEN

Merkitse jokaiseen tuomaasi kassiin oma nimesi, mitä kassi sisältää (ks. lajittelu ohje) sekä saammeko erotella tuotteita myyntiin verkkokauppaamme (ks. verkkokauppa) esim. ” Ida Männistö: Naiset M-L, lapset 90cm-110cm. Verkkokauppa ok”

VARAUS, KIRPPARIKALLE JA MYYNNIN SEURAUS

Varaus tehdään aina sähköpostitse info@kirpputoriswap.fi
Henkilökunta hoitaa kaiken tarvittavan.

Varauksen tiedot tulevat näkymään KirppariKalle tunnuksillesi. Jos sinulla ei ole niitä ennestään, ne luodaan sinulle varauksen yhteydessä ja lähetetään sähköpostiisi (lähettäjä no-reply, katso roskaposti) Sukunimesi perässä on ”PR” – älä muokkaa tai poista sitä! Asiakastili on täyshoidon ajan sekä sen jälkeen määritettynä puolestasi -palvelupaketille, joten jos haluat joskus varata itsepalvelumyyntijakson samoilla tunnuksilla, kerro siitä henkilökunnalle niin vaihdamme määrityksen.

TUOTTEIDEN TUONTI

KirppariKallesta voit seurata reaaliaikaisesti kokonaismyyntiäsi ja myytyjen tuotteiden määrää.

Kun olet merkinnyt kassisi ohjeiden mukaisesti ja maksanut palvelun verkkolinkillä sinun tarvitsee vain tuoda tuotteesi Swapin kassalle. Kerro henkilökunnalle, että toit puolestasi – all inclusive palveluun. Henkilökunta tarkastaa tuomiesi kassien määrän, merkinnät sekä pyytäessäsi saat vaihtokassit takaisin. Kassien merkitseminen ja nimen lisääminen on erityisen tärkeää, jotta kassit eivät mene muiden asiakkaiden tuotteiden kanssa sekaisin. Olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä, kun olemme hinnoitelleet tuotteet ja laitamme sinulle myyntijakson päättymisen, myymättömien noutopäivät sekä tiedon, asetamme joitain tuotteita verkkokauppaan.

MYYNTIJAKSON PÄÄTTÄMINEN JA JATKOKÄSITTELYSTÄ ILMOITTAMINEN

Ilmoita meille sähköpostitse viimeistään seitsemän vuorokautta ennen jätätkö myymättömät tuotteet jatkokäsittelyyn vai noudatko ne itsellesi takaisin. (jatkokäsittely=lajitellaan tekstiilinkeräykseen, hyväntekeväisyys pöytiin ja omaan myyntiin) Myymättömien tuotteiden nouto on myyntijakson viimeisestä myyntipäivästä seuraavana aukiolopäivänä.

MYYNTITUOTTOJEN TILITYS

Myyntituotot maksetaan pankkitilillesi, lisää tilinumero omiin tietoihisi KirppariKalleen. Maksamme tilitykset ma-, ke- ja pe aamupäivisin. (paitsi poikkeuksellisina sulku- tai pyhäpäivinä)

VERKKOKAUPPA

Swapilta löytyy oma second hand verkkokauppa, (tutuaksesi paina tästä linkistä: www.saagalifestyle.com) Voimme asettaa parhaimpia naisten vaatteita ja -asusteita myyntiin verkkokaupan puolelle, jos olet merkinnyt sen kasseihin. Myyntiaika verkkokaupassa on 90päivää ja myyntiprovisio on 50% – ei muita kuluja. Verkkokaupan myyntitilimaksua ei peritä täyshoitoasiakkailta.

MERKKITUOTTEET, MINIMIHINNAN ASETTAMINEN JA ALENNUKSET

Tuotteesi hinnoittelee aina kirpputorin ammattitaitoinen henkilökunta, hinnoittelua ei koskaan anneta harjoittelijoille tms. Myymme päivittäin tuhansia tuotteita käsiemme läpi ja meillä on tiedossa useiden tuotteiden realistinen myyntihinta. Käytämme tarvittaessa hinnoittelussa apuna internettiä tai kollegoja, jotta voimme varmistaa tuotteillesi parhaimman myyntihinnan.

Kuitenkin oppia ikä kaikki, jos sinulla on jokin arvokkaampi/harvinaisempi tuote tai haluat asettaa jollekin tuotteelle minimi myyntihinnan, merkitse se tuotteeseen. Otamme sen huomioon hinnoittelussa.

Merkkituotteisiin lisää ostokuitti tai tieto mistä tuote on ostettu, onko se aito vai feikki. Merkkituotteissa tulisi olla pesulaput ym. tallella, jotta voimme varmistaa aitouden.

Alennamme kaikki myyntituotteet viimeisille myyntipäiville -30%, -50% ja erikseen pyydettäessä tai jatkokäsittelyyn ilmoituksen jälkeen viimeisenä päivänä -70%

JÄLKIMYYNTIJAKSO

Tuotteita kulkeutuu kirpputorilla vääriin myyntipöytiin ja tuotteista irtoaa helposti hintalappu, jos sitä ei ole kiinnitetty hakaneulalla. Tästä syystä suosittelemme, että käyt myyntijakson päätteeksi kierroksen kirpputorilla sekä katsot hintalaputtomat rekin ja toistat tämän saman 7vrk kuluttua myyntijaksosta. Jos myymme tuotteitasi 7vrk sisällä myyntijaksosi jälkeen, myynnit kirjautuvat asiakastilillesi ja näet ne KirppariKallesta. Jälkimyyntitilityksen saat pankkitilillesi, kun pyydät sen 7vrk sisällä sähköpostitse.

KOHTELEMME TUOTTEITASI KUTEN OMIAMME JA VÄLITÄMME MYYNNISTÄSI

Aloitamme tuotteiden hinnoittelun lähes heti, kun tuot ne meille. Varaamme aina ammattitaitoisen hinnoittelijan käsittelemään tuotteesi. Varaamme tarvittavan myyntitilan ilmoittamasi määrän mukaan.

Käytössämme on asiakaskohtainen viivakoodi hintalappu, johon lisäämme tuotekuvauksen sekä hinnan. Kiinnitämme tarrahintalapun lisäksi klemmarilla tai hakaneulalla, jotta tuotteita ei joutuisi hintalaputtomiksi. Käytämme hälyttimiä sekä vitriinejä arvokkaimmissa tuotteissa.

Siistimme joka päivä myyntipöydät, sekä järjestelemme tuotteita aika-ajoin pitääksemme myyntipaikat mahdollisimman houkuttelevina. Jos suurin osa tuotteista myydään ennen kuin 18 päivää on täynnä, henkilökunta voi yhdistellä täyshoitotuotteita yhteisiin pöytiin edistääkseen myyntiä.

Käytämme myyntipaikoissa kuvaavia tuotetietolappuja sekä seuraamme myyntiä. Reagoimme myyntiin ja tarvittaessa teemme tarvittavia myynninedistämisen toimenpiteitä

PERUUTUSEHDOT JA MAHDOLLISTEN LISÄKUSTANNUSTEN VELOITUS

Palvelupaketin peruutus tulee tehdä sähköpostitse 7vrk ennen sovittua tuontiaikaa. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista emme hyvitä palvelumaksua. Olethan viipymättä yhteydessä tuontiesteen sattuessa sähköpostitse info@kirpputoriswap.fi

Jos kaikista tuotavista tuotteita 50% on myyntiin kelpaamattomia tuotteita, Swap peruuttaa palvelupaketin eikä palvelumaksua palauteta.

Jos tuotteita ei ole lajiteltu- ja pakattu sopimuksen mukaisesti, eikä extrapalvelua ole varattu etukäteen, Swap pidättää kokonaismyynnistä 15€ myyntiprovision lisäksi.

Jos emme saa asiakkaalta vastausta jatkokäsittelystä tai myymättömiä ei noudeta myyntijakson päättymisestä seuraavana aukiolopäivänä, pidätämme oikeuden jatko käsitellä tuotteet kahden vuorokauden kuluttua. Jos emme ole saaneet asiakasta kiinni seitsemän vuorokauden jälkeen myyntijakson päättymisestä, Kirpputori Swap pidättää oikeuden myyntituottojen pidättämiseen.

VASTUUVAPAUTUS

Kirpputori Swap ei ole vastuussa tuotteiden likaantumisesta, rikkoutumisesta tai näpistystapauksista. Emme ole vastuussa tuotteista myöskään tulipalon, vesivahingon tai muun Swapista riippumattoman syyn sattuessa. Asiakkaan tulee huolehtia itse omien tuotteiden vakuuttamisesta.

Kirpputori Swapilla on oikeus hävittää rikkinäiset, likaiset, virttyneet ja myyntiin kelpaamattomat tuotteet ilman asiakkaan erillistä suostumusta. Swapilla on oikeus hinnoitella asiakkaan tuomat tuotteet oman näkemyksensä mukaan. Swapilla on oikeus ottaa kuvia myytävistä tuotteista, mainostaa niitä eri medioissa sekä tarvittaessa yksipuolisesti muuttaa sopimusehtoja.

Olemme nykyaikainen ja uuden ajan kirpputori, joka pitää huolta asiakkaistaan, yleisestä siisteydestä sekä tavaroiden laadusta.

YHTEYSTIEDOT JA PALAUTE

Toivomme, että palvelupakettimme täyttää odotuksesi ja otamme mielellämme palautetta vastaan myyntijakson aikana ja sen jälkeen. Haluamme kehittää palvelujamme ja palautteesi on arvokas. Olethan meihin yhteydessä, jos sinulle jäi mitään kysyttävää.

Meidät tavoittaa aina parhaiten sähköpostitse osoitteesta info@kirpputoriswap.fi

Olemme avoinna:
ma-to 11-19 
pe-la 11-17
su suljettu
Katso poikkeusaukioloajat sosiaalisen median kanavistamme ja verkkosivuiltamme www.kirpputoriswap.fi

Facebook profiilin päästääksesi, paina tästä linkistä : @kirpputoriswap
Instagram profiiliin päästäksesi, paina tästä linkistä : @kirpputoriswap.fi