PUOLESTASI – EASY PLUS – JA TÄYSHOIDON SOPIMUSEHDOT

Kuvaus

Palveluun sisältyy tuotteiden hinnoittelu, hälyttimien kiinnitys, myyntipaikan täyttö ja päivittäinen ylläpito, myynnin seuranta ja edistäminen, sekä myyntipaikan tyhjennys ja myymättä jääneiden tuotteiden pakkaaminen noutoa varten tai vaihtoehtoisesti niiden jatkokäsittely kauttamme.

Hinnoittelupalveluun voit tuoda aikuisten ja lasten vaatteita ja asusteita sekä kodintavaraa. Huomioi kuitenkin seuraavat rajoitukset:

Täyshoito-palveluun voi tuoda maksimissaan 1/3 alle 120 cm lasten vaatteita.

Easy plus -palveluun ei voi tuoda lainkaan lasten vaatteita.

Miesten pukuja ja naisten iltapukuja ei voi tuoda vähäisen kysynnän vuoksi.

Myytävien tuotteiden kunto ja laatu

Voit tuoda sekä aikuisten että lasten vaatteita ja asusteita sekä lähes mitä vain kodintavaraa kuten astioita, sisustustuotteita, kirjoja, pelejä ym. Visiomme mukaan Swapista voi ostaa samat tuotteet kuin kaupasta, mutta edullisemmin. Lisäksi haluamme varmistaa asiakkaillemme mahdollisimman tuottoisan myynnin. Tämän vuoksi kaikkien myyntiin tuotujen tuotteiden tulee olla ehdottoman puhtaita, nukattomia, siistejä, pestyjä, ehyitä sekä sesongin mukaisia. Maksimi-ikä vaatteiden ostohetkestä on aikuisten vaatteissa 5 vuotta ja lasten vaatteissa 2 vuotta, ellei kyseessä ole vintage tai ajaton klassikko kuten Marimekko, Metsola yms.

Myyntiin ei voi tuoda alusvaatteita, huonekasveja, elintarvikkeita, K-18-tuotteita, toimimattomia sähkölaitteita, vahvuuksilla olevia silmä- tai aurinkolaseja tai muodista poistuneita tuotteita. Turvallisuussyistä myyntiin ei voi tuoda teräaseita, veitsiä tai muita teräviä esineitä, joista voi aiheutua henkilövahinkoja, paitsi jos ne ovat avaamattomina alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. Lisäksi myyntiin ei voi tuoda miesten pukuja eikä naisten iltapukuja vähäisen kysynnän vuoksi. Huomioithan, että kaikkien tuotteiden on mahduttava myyntipaikoille. Näin ollen myyntiin ei voi tuoda esimerkiksi huonekaluja.

Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on Nimetön-suunn.malli_-1024x1024.png
Iso Ikean kassi on kooltaan 71 litraa.

Varaus, KirppariKalle ja myynninseuranta

Varaa palveluun tuontiaika sähköpostitse info@kirpputoriswap.fi . Vastaamme viestiin yleensä aina tunnin sisällä aukioloaikojemme puitteissa.
Sesongista riippuen palveluun on yleensä 1-4 viikon jono, mikä kannattaa ottaa huomioon tuontiaikaa varatessa. Tuotteita ei voi tuoda hinnoiteltavaksi ilman etukäteen tehtyä varausta.

Ilmoita viestissäsi kuinka monta isoa Ikean kassillista sinulla on tuotteita sekä minkälaista tavaraa olet tuomassa myyntiin, sekä onko sinulla toiveita tuontiajankohdaksi. Henkilökunta ehdottaa tuontiaikaa ja kun tuontiaika on sovittu, hoitaa tarvittavat myyntipaikkavaraukset ilmoittamasi määrän ja tuotteiden mukaan.

Luomme ja lähetämme sinulle KirppariKalle-tunnukset sähköpostiisi varauksen yhteydessä, mikäli sinulla ei ole niitä ennestään. KirppariKallessa voit seurata myyntijaksosi kokonaismyyntiä sekä myytyjen tuotteiden kappalemäärää. Hinnoittelemme tuotteet käsin, joten seurannassa ei näy tuotekuvausta.

Jos otat täyshoidon jälkeen itsepalvelumyyntipaikan ja haluat käyttää KirppariKalle-tunnuksiasi, ilmoitathan siitä henkilökunnalle.

Varaamalla tuontiajan katsomme sopimusehdot luetuiksi ja hyväksytyiksi.

Hinta ja myyntiaika

Palvelupaketin hinta maksetaan tuotteita tuodessa, sitä ei voi vähentää tilityksestä.

Easy plus -palvelun hinta määräytyy myyntijakson pituuden mukaan:

65 € / 6 päivää ja 95 € / 12 päivää, ei muita kuluja. Voit tuoda palveluun 2 isoa Ikean kassillista tuotteita.

Tähän palveluun et voi tuoda lastenvaatteita. Suosittelemme Easy plus -palvelua merkkivaatteille ja muille arvokkaimmille tuotteille.

 

Täyshoidon myyntiaika on 18 aukiolopäivää tai kahden kassin kohdalla 12 aukiolopäivää

Hinta:

2 kpl iso Ikean kassi 25 € + 50 % myyntiprovisio
3 kpl iso Ikean kassi 35 € + 50 % myyntiprovisio
4 kpl iso Ikean kassi 45 € + 50 % myyntiprovisio
5 kpl iso Ikean kassi 55 € + 50 % myyntiprovisio

Henkilökunta on sinuun yhteydessä sähköpostitse tuotteiden hinnoittelun jälkeen ja saat sähköpostissa myyntijakson lisätiedot, kuten päättymisajankohdan.

Lajittelu- ja pakkausohje

Pakkaa tuotteet siististi ja tiiviisti viikaten isoihin IKEA kasseihin (71 litraa) tai muihin vastaavan kokoisiin kasseihin tai laatikoihin. Emme säilytä nimettyjä kasseja tai laatikoita, mutta saat pyytäessäsi vastaavan määrän isoja IKEA kasseja takaisin. Voit myös hakea isot IKEA kassit meiltä ennen tuontiaikaa aukioloaikojen puitteissa.

Suurin tavara, jonka voit palveluun tuoda tulee mahtua Ikean isoon kassiin.

Kaikki palveluun ilmoitetut tuotteet tuodaan kerralla sovittuna ajankohtana. Meillä ei ole mahdollista ottaa lisätuonteja myyntijakson aikana palvelumme suuren suosion vuoksi.

  • Pakkaa kassit tiiviisti niin, että ne tulevat täyteen.
  • Vaatteet pakataan siististi viikaten. Käännä vaatteet oikein päin, napita napit ja sulje vetoketjut.
  • Tarkasta hyvässä valossa, ettei tuote ole tahrainen, nukkainen, virttynyt tai likainen. Poistamme tällaiset tuotteet heti tekstiilinkeräykseen ilman erillistä ilmoitusta. Näitä tuotteita ei hinnoitella myyntiin ollenkaan, joten niitä ei kannata kassiin pakata.
  • Kodin tekstiileihin, kuten verhoihin tulee merkitä mitat.
  • Kosmetiikasta tulee tarkastaa päiväys sekä pakata ne niin, etteivät ne pääse valumaan.
  • Korut pakataan myyntierittäin esim. Minigrip-pusseihin.
  • Jos tuotteissa on vanhoja kirpputorihintalappuja, poista ne.
  • Testaa kaikki sähkölaitteet ja lisää patterilaitteisiin patterit.
  • Pakkaa helposti särkyvät esineet huolellisesti esim. sanomalehtipaperiin tai kuplamuoviin. Mikäli olet käärinyt niitä myyntiin tuotavien vaatteiden sisälle, ilmoita tästä henkilökunnalle.

Kassien merkitseminen

Merkitse jokaiseen tuomaasi kassiin oma nimesi sekä mitä kassi sisältää. Esimerkiksi ”Ida Kopperoinen, Naiset M-L, lapset 90cm-110cm.”

Merkkituotteet, minimihinnan asettaminen ja alennukset

Tuotteesi hinnoittelee aina kirpputorin ammattitaitoinen ja kokenut henkilökunta. Myymme päivittäin tuhansia tuotteita ja meillä on tiedossa useiden tuotteiden realistinen myyntihinta. Käytämme tarvittaessa hinnoittelussa apuna internetiä tai muita saman alan kollegoja, jotta voimme varmistaa tuotteillesi parhaimman myyntihinnan.

Jos sinulla on jokin arvokkaampi/harvinaisempi tuote tai haluat asettaa jollekin tuotteelle minimimyyntihinnan, merkitse se tuotteeseen. Otamme sen huomioon hinnoittelussa.

Merkkituotteisiin pakkaa mukaan ostokuitti tai tieto mistä tuote on ostettu, onko se aito vai kopio. Merkkituotteissa tulisi olla pesulaput ym. tallella, jotta voimme varmistaa aitouden.

Alennamme kaikki tuotteet myyntijakson loppupuolella henkilökunnan harkinnan mukaan. Mikäli haluat jättää yksittäisiä arvokkaampia tuotteita alennuksen ulkopuolelle, ilmoita siitä kasseja tuodessa.

Myyntijakson päättäminen ja jatkokäsittelystä ilmoittaminen

Ilmoita meille sähköpostitse viimeistään muutama päivä ennen myyntijakson päättymistä, jätätkö myymättömät tuotteet meille jatkokäsittelyyn vai noudatko ne takaisin. Jatkokäsittelyssä myymättä jääneet tuotteet lajitellaan heti myyntijakson päätyttyä hyväntekeväisyyteen, teksiilinkeräykseen sekä omaan myyntiin.  Myymättömien tuotteiden nouto on myyntijakson viimeistä myyntipäivää seuraava aukiolopäivä, ellei muuta sovita.

Myynnin tilitys

Osuutesi myyntituotoista maksetaan pankkitilille. Lisää tilinumerosi Kirpparikalleen ennen myyntijakson päättymistä. Maksamme tilitykset tiistaisin ja torstaisin (poikkeuksena sulku- tai pyhäpäivät). Jos haluat myyntituotot käteisellä, ilmoita siitä etukäteen.

Jälkimyyntijakso

Joskus tuotteita kulkeutuu kirpputorilla vääriin myyntipaikkoihin ja niitä menee kaupaksi vielä myyntijakson jälkeen. Jos myymme tuotteitasi 7 vrk sisällä myyntijaksosi jälkeen, myynnit kirjautuvat asiakastilillesi ja näet ne KirppariKallesta. Jälkimyyntitilityksen saat pankkitilillesi, kun pyydät sen 7 vrk sisällä sähköpostitse.

Kohtelemme tuotteitasi kuten omiamme ja välitämme myynnistäsi

Käytössämme on asiakaskohtainen viivakoodillinen hintalappu, johon lisäämme tuotekuvauksen sekä hinnan käsin kirjoittaen. Kiinnitämme hintalapun tarpeen vaatiessa klemmarilla tai hakaneulalla, jotta tuotteita ei joutuisi hintalaputtomiksi. Lisäämme hälyttimiä sekä laitamme arvokkaimpia tuotteita vitriiniin.

Siistimme joka päivä myyntipaikat sekä järjestelemme tuotteita aika-ajoin pitääksemme myyntipaikat mahdollisimman houkuttelevina. Henkilökunta voi yhdistellä täyshoito-tuotteita yhteisiin myyntipaikkoihin edistääkseen myyntiä.

Käytämme myyntipaikoissa kuvaavia tuotetietolappuja sekä seuraamme myyntiä. Reagoimme myyntiin ja tarvittaessa teemme tarvittavia myynninedistämisen toimenpiteitä. Mikäli myynti ei ole tavoitteidemme mukainen, pidätämme oikeuden lyhentää myyntijaksoa.

Peruutusehdot ja mahdollisten lisäkustannusten veloitus

Palvelupaketin peruutus tulee tehdä sähköpostitse 7 vrk ennen sovittua tuontiaikaa. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista emme hyvitä palvelumaksua. Olethan viipymättä yhteydessä tuontiesteen sattuessa sähköpostitse info@kirpputoriswap.fi

Jos kaikista tuotavista tuotteita 50 % on myyntiin kelpaamattomia tuotteita, Kirpputori Swap peruuttaa palvelupaketin eikä palvelumaksua palauteta.

Jos emme saa asiakkaalta vastausta jatkokäsittelystä tai myymättömiä ei noudeta myyntijakson päättymisestä seuraavana aukiolopäivänä, pidätämme oikeuden jatkokäsitellä tuotteet kahden vuorokauden kuluttua. Jos emme ole saaneet asiakasta kiinni seitsemän vuorokauden jälkeen myyntijakson päättymisestä, siirtyvät myyntituotot Kirpputori Swapin omistukseen kokonaisuudessaan.

Vastuuvapautus

Kirpputori Swap ei ole vastuussa tuotteiden likaantumisesta, rikkoutumisesta tai näpistystapauksista. Emme ole vastuussa tuotteista myöskään tulipalon, vesivahingon tai muun Swapista riippumattoman syyn sattuessa. Asiakkaan tulee huolehtia itse omien tuotteiden vakuuttamisesta.

Kirpputori Swapilla on oikeus hävittää rikkinäiset, likaiset, virttyneet ja myyntiin kelpaamattomat tuotteet ilman asiakkaan erillistä suostumusta.  Swapilla on oikeus hinnoitella asiakkaan tuomat tuotteet oman näkemyksensä mukaan. Swapilla on oikeus ottaa kuvia myytävistä tuotteista, mainostaa niitä eri medioissa sekä tarvittaessa yksipuolisesti muuttaa sopimusehtoja.

Yhteystiedot ja palaute

Toivomme, että palvelupakettimme täyttää odotuksesi ja otamme mielellämme palautetta vastaan myyntijakson aikana ja sen jälkeen. Olethan meihin yhteydessä, jos sinulle jäi mitään kysyttävää.

Meidät tavoittaa aina parhaiten sähköpostitse osoitteesta info@kirpputoriswap.fi

Facebook: klikkaa @-merkistä päästäksesi profiiliimme: @kirpputoriswap
Instagram: klikkaa @-merkistä päästääksesi profiiliimme: @kirpputoriswap